211 مریلند با جیمی راسکین نماینده کنگره در مورد قانون توماس بلوم راسکین/211 بررسی سلامت صحبت می کند. این یک راه فعال برای مردم مریلند برای ارتباط با یک متخصص دلسوز 211 است که می تواند از رفاه آنها حمایت کند.
برای چک سلامت 211 ثبت نام کنید.
نمایش یادداشت ها
روی بخش نمایش یادداشت کلیک کنید تا به آن قسمت از رونوشت بروید.
1:00 درباره کار راسکین
نماینده کنگره راسکین در مورد اینکه چگونه کارش در مجلس قانونگذاری مریلند او را برای کار کنگره آماده کرد صحبت می کند.
2:12 چگونه همه گیری نیازهای مریلند را تغییر داده است
این بحث در مورد چگونگی تکامل نیازها در سراسر همهگیری و راههای رسیدگی به این نیازها، از جمله نگرانیهای مربوط به سلامت روان است.
3:28 قانون توماس بلوم راسکین
قانونگذار مریلند قانون توماس بلوم راسکین/211 بررسی سلامتی را به افتخار پسر راسکین تامی که بر اثر خودکشی درگذشت، تصویب کرد. آنها در مورد اینکه این برنامه چگونه و چگونه بر مریلندرز تأثیر می گذارد صحبت می کنند.
5:22 تأثیر تامی و انگ سلامت روان
بسیاری از مردم از از دست دادن تامی، یک مرد جوان پرجنب و جوش متزلزل شدند. میراث او از بسیاری جهات زنده است و راسکین در مورد پایان دادن به انگ نگرانی های مربوط به سلامت عاطفی صحبت می کند.
7:52 اپیدمی بحران های سلامت روانی و عاطفی
راسکین در مورد اینکه چقدر نگرانی های سلامت روان در جامعه فراگیر است صحبت می کند و این موضوع در حال افزایش است.
9:38 میراث تامی
صندوق یادبود تامی راسکین برای مردم و حیوانات در حال حاضر تأثیرگذار است.
10:34 پیام راسکین در مورد سلامت روان
منابع برای حمایت از هر کسی که در حال مبارزه است در دسترس است. راسکین به سالی کار میکند که هیچکس به خاطر خودکشی از دست نمیرود.

رونوشت
کوئینتون اسکیو، 211 مریلند
به پادکست What's 211 خوش آمدید. خوشحالیم و مفتخریم که امروز مهمانی داریم که واقعا نیازی به معرفی ندارد. او سالها سناتور قبلی ایالتی ما بود و در حال حاضر نماینده منطقه هشتم کنگره مریلند در مجلس نمایندگان ایالات متحده است. آقای جیمی راسکین نماینده کنگره. بعدازظهر بخیر، نماینده کنگره، چطورید؟
نماینده کنگره، جیمی راسکین (1:00)
از بودن با شما خوشحالم
کوئینتون اسکیو (1:02)
باز هم از اینکه برای پیوستن به ما وقت گذاشتید سپاسگزاریم. می دانم که برای شما زمان شلوغی از سال بود. ما می دانیم که شما چندین سال را در مجلس قانونگذاری مریلند گذراندید. میدونی، کمی بیشتر از ده. این واقعاً چگونه شما را برای کار مراقبتی که اکنون و در کنگره انجام می دهید آماده کرد؟
جیمی راسکین نماینده کنگره (1:15)
اوه، منظورم این است که بلوک های سازنده مطلق هر کاری است که ما انجام می دهیم. این من را برای سطح دوقطبی و ناکارآمدی سیاسی که در کنگره داریم آماده نکرد، زیرا فکر میکنم که آناپولیس به شیوهای بسیار مشارکتکنندهتر و فراگیرتر از کنگره عمل میکند.
و من فکر می کنم رفتار عمومی و متانت مردم در مریلند بسیار بهتر از آنها است، متاسفانه در کنگره.
اما، من در بسیاری از مسائل اصلی آموزش عالی کسب کردم. منظورم این است که اساساً سیاست خارجی تنها چیزی است که میدانید، قانونگذار ایالتی شما را برای آن آماده نمیکند، اما میدانید که در منطقه ما زندگی میکنید، مردم زیادی وجود دارند. من مطمئناً تعداد زیادی از نمایندگان، سفیران، افراد وزارت امور خارجه، افراد نظامی دارم که می توانند در این زمینه کمک کنند.
بنابراین، میتوانم بگویم در مقایسه با افرادی که به کنگره میآیند، بدون اینکه در مجلس قانونگذاری ایالتی خدمت کنند، فکر میکنم کهنهکاران مجالس ایالتی واقعاً میتوانند به میدان بروند.
کوئینتون آسکی (2:12)
همه ما از ژانویه گذشته در حال کار روی همه گیری هستیم. چگونه این نوع برخی از کارهای شما را در نیازهایی که از مریلندرز می شنوید تغییر داده است؟
نماینده کنگره، جیمی راسکین (2:21)
خب، منظورم این است که همه چیز را در مورد کار ما تغییر داده است، زیرا، می دانید، در ابتدا ما در تلاش بودیم تا مردم را از خارج برگردانیم. افرادی که در آنجا گیر کردهاند و میدانید که تجهیزات حفاظت فردی به مردم میرسید. فقط پیدا کردن ماسک برای مردم و سپس از نظر آزمایش به مسابقات رفتیم و پس از آن عواقب اقتصادی رخ داد.
بنابراین دفتر منطقه من غرق شد و در تلاش برای رسیدگی به نیازهای جامعه ما در همان زمان بود که من درگیر تلاش برای مقابله با این موضوع در اصل از طریق قانون مراقبت بودم.
و پس از آن مجموعه ای کامل از قوانین که، می دانید، به قانون نجات آمریکا در زمان پرزیدنت بایدن ختم شد. من همچنین در کمیته منتخب COVID-19 در کنگره قرار گرفتم تا مطمئن شوم که پول به مکان های مناسبی می رسد، در فساد و کلاهبرداری و غیره از بین نمی رود.
بنابراین، منظورم این است که همانطور که می دانید، دوران سختی برای مردم ما بوده است و ما در نتیجه همه انزوایی که مردم تجربه کرده اند و همچنین وضعیت اقتصادی، از یک بحران وحشتناک سلامت روحی و روانی در کشور رنج برده ایم. .
قانون توماس بلوم راسکین/211 بررسی سلامت
کوئینتون آسکی (3:28)
بله قطعا. و قطعا از همه کارها قدردانی می کنیم. و بنابراین شما تلاش زیادی کرده اید و واقعاً از حمایت در مورد مسکن و مسائل مختلف برای مریلند و به ویژه مبارزه با بحران مواد افیونی حمایت می کنید.
می دانید، وقتی به شما اطلاع دادند که سناتور زوکر، سناتور آگوستین و نماینده کالیسون از حامیان مشترک لایحه 719 سنا هستند، این موضوع قانون توماس بلوم راسکین/211 بررسی سلامت که به مریلند اجازه داد تا این برنامه تماس پیشگیرانه سلامت روان را ایجاد کند. واکنش شما به آن چه بود؟
نماینده کنگره، جیمی راسکین (3:55)
خوب، مردم مریلند به تازگی با خانواده ما بسیار بسیار خوب رفتار کرده اند، زیرا ما در آخرین روز سال 2020 این آسیب را از دست دادن تامی متحمل شدیم. برای اینکه آنها به این ایده رسیده اند که برنامه 211 را داشته باشند که در آن ایالت مشاوران و پزشکان را تعیین می کند تا با شما در تماس باشند، شما را بررسی کنند و سپس همه چیز را به نام تامی که برای ما بسیار تکان دهنده بود نامگذاری کنند. بسیار متحرک.
کوئینتون اسکیو (4:31)
آره. و بنابراین چه، به نظر شما تأثیر آن در سراسر ایالت چیست؟
نماینده کنگره، جیمی راسکین (4:36)
خوب، می دانید چیست، ما در حالتی زندگی می کنیم که در واقع برای رفاه مردمش سرمایه گذاری شده است، و این به معنای سلامت جسمی شما نیست، بلکه سلامت روانی و عاطفی شماست. فقط به این دلیل که سلامت روانی و عاطفی شما نامرئی است، به نوعی، به این معنی نیست که ما آن را نادیده می گیریم. فقط، می دانید، کسی که از افسردگی یا اختلال دوقطبی یا سندرم استرس پس از سانحه رنج می برد، از یک بیماری جدی رنج می برد. درست مثل کسی که سرطان یا کم خونی داسی شکل یا نوعی بیماری دیگر دارد.
و من فکر میکنم این امر فقط مریلند را در خط مقدم این ایالت نگه میدارد که میخواهد از دولت به عنوان ابزاری برای رفاه مردم خود استفاده کند.
تأثیر تامی و انگ سلامت روان
کوئینتون اسکیو (5:22)
بله، قطعا درست است. و اینکه من بارها از شما شنیده ام که با اشاره به ننگ در مورد سلامت روان صحبت می کنید.
اداره سلامت رفتاری کنونی ما نیز کارهای زیادی انجام میدهد و تلاش میکند تا ننگ را از بین ببرد و افراد را درک کند و به آنها کمک کند تا سلامت روان را درک کنند. و بنابراین ما می دانیم که این شرایط واقعاً انگ است.
میتوانید کمی در مورد تامی و تأثیر او بر دیگران در برخی از دوستانش و تأثیر او که شنیدهاید، به اشتراک بگذارید؟
نماینده کنگره، جیمی راسکین (5:49)
خوب، بیش از ده ها پروژه مختلف وجود دارد که تا کنون به نام تامی نامگذاری شده اند، از جمله، می دانید، نوع فعالیت آشپزخانه، بورسیه تحصیلی، اردو، برنامه 211، چیزهای بین المللی وجود دارد.
بنابراین، داستان او، که البته یک داستان منحصر به فرد نیست، اما داستان او فقط افراد زیادی را تکان داد و به افراد زیادی رسید.
منظورم این است که تامی یک مرد جوان درخشان و خیره کننده بود. منظورم این است که او سال دوم دانشکده حقوق هاروارد بود. او فارغ التحصیل دبیرستان بلر، کالج آمهرست بود. و مردم او را مرد جوانی بسیار دوست داشتنی و پرشور می دانستند. او یک وگان پرشور بود. او مدافع حقوق حیوانات، حقوق بشر بود. و من فکر می کنم که مردم از اتفاقی که افتاده بود مبهوت و متعجب شده بودند و می خواستند تلاش کنند تا کاری مثبت به یاد او انجام دهند. و، می دانید، دیگر نباید انگ اجتماعی برای کسی که مشکل سلامت روانی یا عاطفی دارد وجود داشته باشد.
نماینده کنگره، جیمی راسکین (7:01)
ما نباید به مردم به دلیل ابتلا به کووید-19 یا سرطان یا افسردگی انگ بزنیم. منظورم این است که این چیزها فقط بخشی از شرایط انسان هستند و همچنین فراگیر هستند.
منظورم این است که من فکر میکنم احتمالاً غیرممکن است که خانوادهای را در آمریکا پیدا کنید که با مشکل سلامتی مواجه نشده باشد، از جمله، میدانید، مشکلات مواد مخدر و الکل و اختلالات مصرف مواد، که آنها نیز بخشی از معادله هستند.
بنابراین، ما باید تلاش کنیم تا تجربیات همه و مسائل همه را در نظر بگیریم که چگونه میخواهیم منابع عمومی را برای ارتقای سلامت جمعیت مستقر کنیم.
اپیدمی بحران های سلامت روانی و عاطفی
کوئینتون اسکیو (7:52)
آره. از اینکه به اشتراک گذاشتید متشکرم، می دانید، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد سلامت روان در سراسر ایالت وجود دارد. آیا چیزی وجود داشته است که، می دانید، خودتان یاد گرفته اید که از آن آگاه نبوده اید، زیرا به نوعی صریح در مورد آن صحبت کرده اید؟
نماینده کنگره، جیمی راسکین (8:04)
خوب، این بسیار فراگیر کوئینتون است. منظورم این است که ما بیش از 10000 نامه، بسته و کتاب گرفتیم. منظورم این است که ما هنوز در تلاشیم تا از طریق کوه نامه و ایمیل و تماس ها و غیره بخوانیم، و برای همه آن بسیار سپاسگزاریم، اما این چیزی است که بخش بزرگی از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. حدود 70 یا 80 میلیون آمریکایی با مشکلات عاطفی یا سلامت روانی دست و پنجه نرم کرده اند.
زمانی که ما آخرین بار تامی را به پایان رساندیم، مطالعهای کمی قبل از آن منتشر شده بود که نشان میداد، در حالی که در سال ۲۰۱۹، از هر ده نفر در گروه سنی تامی، یک نفر در بیست سالگی خود در ماه گذشته به خودکشی فکر کرده بود. در سال 2020، از هر چهار نفر در آن گروه سنی، یک نفر در 30 روز گذشته به آن فکر کرده است.
بنابراین، ما در مورد اپیدمی بحران های سلامت روانی و عاطفی صحبت می کنیم.
و، می دانید، من یک فرد سیاسی کوئینتون هستم. من معتقدم که، می دانید، سیاست ابزار آموزش عمومی است و دولت ابزار فعال خیر عمومی ما است. و بنابراین برای من، من میخواهم که هر جوان یا هر فردی که رنج میکشد، افرادی داشته باشد که با آنها ارتباط برقرار کنند. ما نمی خواهیم هیچ کس دیگری را از دست بدهیم.
و همچنین، من می خواهم همه به سیاست و زندگی اجتماعی و زندگی سیاسی به عنوان بخشی از راه حل فکر کنند، مانند چیزهایی که شما از آن رنج می برید، من نباید باعث شود که شما احساس انزوا و انزوا کنید. شما در حال گذراندن چیزهایی هستید که افراد زیادی از آن عبور می کنند.
میراث تامی
کوئینتون اسکیو (9:38)
این کاملاً درست است، اما خانواده شما یک صندوق یادبود برای تامی راه اندازی کرده اند - صندوق یادبود تامی راسکین برای مردم و حیوانات. اما همه شما امیدوارید که این به چه چیزی برسد؟
نماینده کنگره، جیمی راسکین (9:46)
خب، این توسط خواهران تامی، پسرعموها و همچنین دوستانش اداره میشود، اما صندوق قبلاً بیش از یک میلیون دلار جمعآوری کرده است، و آنها آن را در فعالیتهای حقوق بشری به کار میبرند. آنها کمک های مالی را برای پناهندگان از افغانستان و مردم در سایر مناطق جنگ زده داده اند. زلزله در هائیتی، و همچنین به مواد حیوانی نیز که بسیار به قلب تامی نزدیک بود. Humane Society، Animal Outlook، گروه های دیگری که به طور گسترده در حوزه حقوق بشر و رفاه انسان، حقوق حیوانات و رفاه حیوانات کار می کنند. تامی همه موجودات زنده را دوست داشت و میخواست مطمئن شود که رفاه دیگران را در ذهن خود نگه میداریم.
پیام راسکین در مورد سلامت روان
کوئینتون اسکیو (10:34)
این قطعا عالی است. و بنابراین، در پایان، آیا پیامی وجود دارد که بخواهید در مورد سلامت روان در سراسر ایالت با دیگران به اشتراک بگذارید؟
نماینده کنگره، جیمی راسکین (10:42)
خوب، من فکر می کنم که مردم باید بدانند که منابع برای مراقبت از افرادی که مشکل دارند وجود دارد. و، می دانید، ما به عنوان یک ایالت و به عنوان جوامعی در سراسر ایالت، این استعداد را داریم که از مردم خود مراقبت کنیم.
و. برای ما عالی خواهد بود که سالی را داشته باشیم که هیچ کس را به خاطر خودکشی از دست ندهیم. بسیار عالی خواهد بود که سالی داشته باشیم که بحران های سلامت روانی و عاطفی به جای افزایش، کاهش یابد. اما این بدان معناست که ما باید در بالای آن قرار بگیریم و باید نوع کاری که شما انجام می دهید را در آگاهی همه ادغام کنیم. بنابراین مردم می دانند که این موضوع وجود دارد و ما باید از سلامت روانی خود در کنار سلامت جسمی خود مراقبت کنیم.
کوئینتون اسکیو (11:32)
درست است. آره که قطعا یک بیانیه عالی است. و فقط به عنوان یک یادآوری، مایلم هر کسی را تشویق کنم. اگر در بحران هستید یا باید فوراً با کسی صحبت کنید، با 988 تماس بگیرید یا پیامک دهید.
[یادداشت سردبیر: رونوشت به روز شد تا منعکس کننده خط زندگی جدید خودکشی و بحران در مریلند، که 988 است.]
همچنین میتوانید با ارسال پیامک به HealthCheck به 211-MD1 (631) برای چکاینهای هفتگی ثبتنام کنید. من می خواستم قبل از اینکه کمی وقت بگذارم بمانم. من از شما برای به اشتراک گذاری داستان و همه کارهایی که انجام می دهید سپاسگزارم.
نماینده کنگره، جیمی راسکین (11:57)
من از آن قدردانی می کنم. و سلام به همه دوستانم که با 211 کمک می کنند. از شما بسیار سپاسگزارم.
بیشتر از Newsoom ما
تفسیر: تقویت خطوط زندگی مریلندی ها به خدمات مهم
Quinton Askew، رئیس و مدیر عامل شبکه اطلاع رسانی مریلند، که قدرت 211 مریلند را بر عهده دارد، نوشت…
بیشتر بخوانید >211 مریلند 211 روز را جشن می گیرد
فرماندار وس مور 211 روز آگاهی را به عنوان ادای احترام به خدمات ضروری ارائه شده توسط 211 مریلند اعلام کرد.
بیشتر بخوانید >قسمت 21: چگونه مرکز مداخله در بحران مردمی از یک بحران پشتیبانی می کند
این پادکست در مورد حمایت از بحران (سلامت رفتار، غذا، بی خانمانی) در شهرستان هوارد، از طریق مرکز مداخله در بحران مردمی بحث می کند.
بیشتر بخوانید >